2007年4月23日星期一

Juno - Chapel of Dawn

自今日同火爆仔鬧左香港"正人正事"成日後,放工返屋企時一直氣難平!!今晚真係忍吾住要講喇!!

今回被炮轟既事件係--JUNO,CHAPEL OF DAWN CD PACK!

本身諗住放佢一馬,不過一直見到好多人讚佢今次個PACK,我真係愈睇愈嬲。

多數人讚佢個PACK呢件事我真係估吾到,事緣我響98年已經擁有以下呢盒GLAY "SUMMER of 98" LIVE VHS。





當年我就真係覺得個盒新奇喇!個盒同VHS好FIT,入面都有PRINT,前面仲有多一小格放LYRICS BOOKLET同幾張LIVE INFORMATION LEAFLET,成件事FIT到漏。再送多盒好精美既初回限定品:一盒四冊PHOTO BOOK,排好NUMBER一個MEMBER一本!

但係JUNO既CHAPEL OF DAWN有D咩呢?大家又睇睇。



我一打開只CD同時有兩個感覺o係我心裡湧出來:

1.做乜入面得紙皮咁CHEAP
2.入面好乾淨利落咁成盒CD可以拎出來,咁要個盒做乜。

個盒佢都有格"分格"響前面架喎!(同GLAY盒一樣) 我嘗試將本LYRICS BOOK(DESIGN吾講)放入去,放左一半已經塞吾入,即係o個格野係癈的,從而令我更加聯想到呢個盒既意義(meaningless),用處(useless)甚至出處!

今日係咁諗起成6,7年前一位好朋友對我講過既說話"緊張你先會對你有要求,所以拍拖既人永遠多拗撬過朋友咁多!"因為對JUNO有期望先咁激氣呀...吾見我緊張戴夢夢只碟做成點?理得就咁用個膠袋包住拎出來賣丫!

今日令本人無激氣,反而讚嘆既竟然係由歌神Sam Hui,吳孟達同毛順筠主演既"水滸笑傳"!本身已經覺得呢套戲好好笑,今日因為要幫套戲做Endpage,grab帶睇下有咩element用時,發現原來好多detail!!其中有個位係兩只戴面具出場既卡拉蘇,佢地所戴既面具分別係郭富城同劉德華既手繪版!!!

沒有留言: