2007年12月12日星期三

爭爭爭爭爭,快快快快快

今朝睇報紙,見到關於香港人110歲人瑞逝世的新聞,初初不以為意以為是金銀婆婆那些故事,殊不知一Click入去,己經比佢既外型衝擊我對眼!一D都唔似110歲!!



細閱內文發現此位高神父好厲害,懷住好多"做人的典範"去過一生,睇左佢好多道理,其中一句衝擊左我成日:

高 師 謙 當 時 說 過 , 平 日 主 要 工 作 是 飼 養 院 內 逾 千 雞 隻 , 日 常 大 忌 , 是 說 話 : 「 從 前 我 們 只 跟 天 主 說 話 , 都 不 跟 人 講 話 , 用 手 語 , 因 為 世 間 人 講 話 多 是 壞 話 , 有 甚 麼 好 說 的 呢 ? 現 在 放 寬 了 , 我 們 可 以 說 話 , 但 不 說 閒 話 。 」

我睇完直頭心底內"嘩-----!"一聲,直到放工搭火車都仲諗緊,點知即刻比呢個道理衝擊我,話說我由紅磡搭去尖東站,係總站,架火車到緊月台,我已經企響門口準備落車,同時亦見到"一群"人響月台差不多貼實個幕門準備"衝入車",我初初以為佢地見我唔到所以隙都唔讓一條出來,點知個幕門唔知做乜事成十幾秒後先開,o個一刻我發現佢地唔係見我唔到,係根本無諗住讓人落先,佢地只係見到D"吉位"!

車門一開,o個堆人群足足響我身邊"刷過"成7,8秒先完!
-頭一秒我係無行出去,因為我以為佢地會讓路比我。
-第二秒發現佢地根本無"讓"呢個意識,狂撞入來
-第三秒想鬧佢地,但同時間諗起110歲人瑞逝的信念-"說話通常是不好的事,而我呢一刻最想說的正是鬧人的說話"
-第四秒,忍住
-第五秒,忍住呀...忍住呀.....吸啖氣含響口忍住呀....!
-第六秒,"屌~~~"
-第七秒"iuu~~~~~~!!!!"(第六秒的尾音)

高人,我失敗喇!!!!!!!!!!!!!!!!

其實,我想講,架火車係唔會一到站就飛左去的,只要上車D人讓開條路比人落車先,咁你地咪慢慢上車上飽佢囉,邊個入車先邊個咪坐先囉,同埋,人唔係咁易累唧下話,係咪真係個個都咁需要坐?定係有人爭D位行矜貴呢?

今日o個班人仲要個個20-30歲的上班族居多,有個女人仲抱住扎花添....唉,咁慳力一定好長命。

2 則留言:

wildcard 說...

Hi Riz,

I've recently added your blog to my list.

This is the first time I leave my comment.

Yes, I do hate some people do things like this.
Another annoying thing is people talk so loud when they use their mobile on public transportation.

When I encounter this kind of situation, the way I comfort myself is to take a cynical view on this:

- I have the luxury of time to talk whenever & wherever I want to

- I don't need to fight for a seat as I don't earn my living as hard labour

數奇門 說...

唉...算吧啦....
香港已經冇得救...

最過癮係連d6-8歲既小朋友都當爭位為樂..
香港既通識教育令每個人都充鬥心...向世界級城市又邁進一大步...簡直華人之光...港府功勞...