2007年5月8日星期二

法國5月 - Emilie Simon

WHAT A LIVEEEE!!!!

Emilie Simon LIVE真係好好睇,三個人好似玩魔術咁,除左我可以好正確講得出有個樂器叫"電結他"外,其他o個幾十樣樂器好多我連樣都未見過!!!!

又係78年出生既女子,同椎名小姐一樣...甚至覺得呢位更技高一籌,(不過我本人喜愛椎名style多D!) 全場吾著鞋響度周圍走,聽CD雖然見只只歌的Programming都係佢做,不過聽CD以為響電腦慢慢砌架嘛....!今日睇一次LIVE真係呆左!!特別係敲擊樂手將"一盆水"都玩得出神入化時,o個下真係好癲,我完全吾知點形容!!一個大鋼琴打開個蓋就可以邊彈邊打鼓.....總之有"表面"既野....呢位敲擊樂手應該係無野會敲吾出歌.....

o個位我最喜愛的Johnny Deep做型一絕Programmer- Cyrille Brissot (明知近睇係會樣衰o個只)仲要即錄敲擊樂手"敲出來的"水聲"即MIX"!!!係"即MIX"!!!

再講多次好好睇,全場8成人都係法國人,氣氛勁好。最後Encore x 2無啦啦彈一首鋼琴版Come As You Are....竟然比佢玩到好岩數.....



$250睇到呢D LIVE真係抵到爛,Local o個D"歌手"閒閒地都$480.....睇佢地走音,嗌,換埋哂D核突衫,響天空吊落來....唉!

(吾該哂阿屎買飛!!!)

沒有留言: