2007年5月7日星期一

價值觀大對倒

我發現我已經不能同到呢個香港的人類系溝通,到底係我太過時,定係呢個社會愈來愈倒退?

呢個社會不知從何時開始,(應該是手機普及後),"時間觀念"四個大字從大家的腦海中完全消失。消失之餘還要與本身意義對倒,最抓爆頭都不明白的現在大家都視之為"正常"的普及現象有:

約朋友食飯行街"時間"是癈的。

一向約好了時間,我就會依時出現,幸好大部份朋友約見面還會有"時間,地點",好怕前一晚還未知見面時間,好有"甩底"FEEL。不過有其中一個圈子(比較其他圈子年輕)的朋友,我已經變得好怕與他們"約見面",時間沒有,地點沒有,人數沒有,地點不知為什麼差不多次次也是銅鑼灣,吃合發(為什麼我經過一日辛勞工作還要九點幾過海吃你一個合發呀?!有時仲要再等齊人!)經常7點多才打來說一起去食飯,喂,我同羅太兩個人住的,7點多才打來約還要說不遲,羅太預好煮的飯你吃麼?你忍心突然打去說"我不回來了"麼?做人有點交帶好不好呀時下年青人!!!

經常性約8時,時間可以的話我會出去,但往往出到去所有人10時才出現,還要覺得好正常,可能我真的好易累(還可能因為本人由銅鑼灣回家其實有少少九曲十三彎)!一日已經覺得時間好不夠用,我真的付不起這些時間再街上遊蕩。我只是想食餐朋友飯罷了,不是任何時候也想找東西買的呀!

繼上星期經歷過呢件事件後,(之前都吃不少)連續推了好幾天說不出來,今日見說了很久一起去吃海南雞飯,便答應了。(其實已經不想吃那間,因為聽聞過朋友的究極昆蟲事件,不過他們不知為什麼不想走出銅鑼灣,去九龍城吃好像要爬九十個山頭才去到似的。)

6時半致電友人,說約了7點半。喂!!如果我沒有打來的話你是不是打算8時才告訴我,我還有工作要做,起碼要8時才到達,想去的意欲已減了三成(反正我比較喜歡一個人吃飯,想吃怎麼也可以。)之後問一句"不過你地都遲架啦,即係8點半度都OK係咪?" (再一次證明約時間係癈的) 得到的回覆是:"呀!今日會準時呀,因為XX及XX也去,他們去完XX後便去了),之後我便說不去了,反正趕頭趕命都趕不到7點半,為什麼吃飯要吃得這麼辛苦呢。

最後依然覺得他們準時實在沒有什麼可能,(近兩三年來未發生過,我一向等的時間卻比吃飯的時間還要多)最後比多一次機會,做完了我原本要做的事後再打一次電話,如果他們還未開始的話,當時7:30pm在尖沙咀的我便過去大坑,先打了給"準時的兩位",沒人接聽,便打給飯局主辨人,即是話今晚會準時那位,殊不知答案往往在意料之外,

"我未出呀,不過你可不可以幫我到灣仔拎飛?不過他們8點關門呀"
"咩飛?"(已經嬲嬲地,本身已經不是想去,到我話去,你又要我中途到灣仔下車拿一些我還不知是什麼的門票)
"陳綺貞呀,不過不知地點在哪~"
"下?"(我條火已經燒緊,因為我又不是去看的其中一個,為什麼我想去吃一個飯,無啦啦要接受一個不順路時間像競賽的任務)
"不過我有地址, XXX街一百XX十號XXX大廈XX樓"
"嘩一定知啦,有無D咩位置形容下呀" (盡哂人屎)
"無呀我都不知在哪兒,還有,要先幫我們付二千多元~!不能碌卡,只能給現金"

(不記得三千多或是二千多,總之就不是小數目,無啦啦做咕喱還要倒貼住先去拎/買一個自己無去睇的演唱會門票?條路時間已經不合時宜,已經7:40pm,仲要去排隊提款,一想像就立刻怒火中燒。回一句:盡人屎啦!)

之後當然無去灣仔,一來明知時間不許可,二來愈諗愈嬲,點解不是叫己經在海島區兼去看演唱會的人去辨?(大把符合以上條件的人正在港島區遊緊) 嬲到爆之際打比另一個朋友,他說ON THE WAY中環去大坑途中叫我去食飯。殊不知我一抵達飯店,我又是第一個。On The Way的朋友叮叮緊來,另一個在銅鑼灣行緊,"準時的二人"失蹤,主辦人已經無心機找他。

坐低叫了個椰青邊飲邊等,等了半個鐘好嬲,準備不等他們,叫個海南雞飯自己吃完再不來的話做走了,怎知一ORDER,老闆說"剛剛"賣完了,我是見著遲我來的客人點到了"最後兩客海南雞飯"。

憤怒指數已經不能再忍,正想起身走時其中一個朋友到了,隨後On the way朋友都到達,亦都無人覺得"遲左",但對"買飛"事件都託異...

對於我呢排不停有"被搵著數"感覺好差!我之前沒有發脾氣係因為我覺得多一事不如少一事,幫到的就幫,但不是"老鳳"的呀!

我已經無哂心機,呢個香港不如真是沉掉算了。

4 則留言:

Eric Nein Nein 說...

仲有一仲極品係佢老奉遲, 你明知佢遲所以你諗住比佢更遲, 出到黎發覺佢地仲遲, 你唔想等唯有四圍閒逛. 行到咁上下(至少半小時)返到現場見到佢地終於出現, 跟住係會插返你做乜遲到.

冇錯... 呢挺極品係會約食飯時計好你地齊人埋席叫齊餸就會施施然出黎...

L'Arc-en-Ciel 說...

D

L'Arc-en-Ciel 說...

對倒? 咁熟既。你既文章寫得好好呀, 發洩不滿之餘, 又能夠表達到果種"呢個世界d空氣真係清新(反)"既無奈; 描述海南雞果段好細膩同埋動人, 就有如自己感受到無雞食既感覺, 十個頂果d氣無路可出, 骨一聲落埋肚, 當堂飽晒。閱畢全文, 令人想起一首歌 - 時間無多。

Riz 說...

多謝你呀!"對倒"呢兩個字係一位擁有巍峨碎啡的黑髮的一位靚仔教我的,佢仲教曉了我許多許多中文的奧秘,我真希望你能夠認識他啊!