2007年5月14日星期一

跟大家破解一個又一個---謎...!!!

TVB呢幾日係咁播的"新節目"<<謎>> Promo,初初無睇畫齋聽,己經覺得呢個並唔係一個新節目,所講的什麼"人狼"呀,"大腳八"呀,"麥田圈"呀,我記得我細細個時鄧梓峰同朱慧珊己經同我解釋過哂喇!仲好認真無做作添!!

本來呢篇文我係笑王貽興D浮誇做作樣的,估唔到呢邊廂我以為只係Promo"有野睇",個節目說毫無趣味,點知宜家電視做左一節,王貽興已經做左過廿次"攤大手"+"俾D眼神我"動作!!講古怪野十分求其,"做作"先係主菜。

無謂多講!!!自己睇!!!!!!

秋官呢D就叫駕輕就熟!!王生係機會學野喇!!!











(其實全節目仲有好多"荒唐鏡"!"謎女郎"出場呀,王貽興不停CLOSE UP"俾D眼神我"呀,不能盡錄,上YOUTUBE摷啦!)

1 則留言:

michaelmichaelmichael 說...

hey fan, old skooo... leads. be quotable then.