2007年5月24日星期四

唱開奶周抄文事件

頂!!!!!日日新鮮日日甘!!!!!先幾日先話點解呢排香港好似日日都有大把野鬧,到底係咪自己問題,點知真係唔係!!!!!宜家呢個香港道德淪亡呀!!!!!!!!!擺明抄野!!!!!!!!!!!!!

寫本書既讀後感有幾難呀???????洗唔洗成篇COPY AND PASTE呀?????就算覺得人地講得岩,又真係咁懶得消化的話,係咪可以加句話響邊度邊度見到有人咁寫呀?係咪當人傻架?宜家資訊有幾發達你知唔知呀???

SHORT架呢個世界!!!!

事源係朋友於BLOG上寫了一篇《消滅九龍》讀後感,幾日後竟然響milk度見返自己篇野!!!不過作者唔係自己,變左做一個唔知算係乜鬼野名-OHbabecyncyn的人"寫的"。

轉戴自Bad Taste But Smell Good,呢D人真係要數臭你!!!

5.24.2007

奶周抄文事件

我有一百個消滅香港的理由,今日又多一個。

這是小弟寫於五月十六號,關於阿德新作《標童話集2之消滅九龍》的讀後感:


「漫畫界除了甘小文以外,就要數阿德楊學德最了解「俗」的文化與真蹄。粗豪狂野的畫風和靈活運用市井對白都令人拍案叫絕。《標童話集2之消滅九龍》(到底是有心或無意?封面的「消」字多了一個橫畫!!),個人認為比上集更精采,尤其偏愛隊道巴士系列,甜中帶苦,充滿生活感與無奈。」
原文link


下圖是零七年五月二十四日出版,第三百零五期《MILK》雜誌Book B ,page 30一個介紹漫畫的欄目,今期講小克的《偽科》與阿德的《標童》,我發現介紹《標童》的一段文字,有九十巴仙都是照抄我那篇得啖笑的《消滅九龍》:



頁尾標明:text, photo:OHbabecyncyn

不要跟我爭論排列方法不一樣便不算抄,又不是五萬字論文,短短幾句,玩重組句子肯定快過自己諗自己寫吧?! 也不會有這麼多巧合,連續幾句都一模一樣吧? 這位OHbabecyncyn(噢悲先先呀??真係唔識讀咯),你響奶周幾錢人工一個月呀??老闆好刻薄你咩??就算係都唔好咁cheap上blog抄人嘢吖!!! 懶就索性重組句子都慳返成段照dup再落返條link咪收工囉!! 報紙啲「網民有嘢講」都係咁之嘛!!!! 個人感想都抄,你冇自己諗法㗎?????我鬧爆你呀!!!!!!!!!!!!!

我不會就此作罷,一定會追究到底。

張貼者: 朋友 位於 24.5.07

沒有留言: